Veelgestelde vragen

Ja! Al onze producten worden met de hand gemaakt in kleine batches om verse en duurzame producten te garanderen.

Alle informatie is te vinden op de afzonderlijke product pagina’s. Dit omvat de voordelen, de gebruiksaanwijzing en de volledige ingrediëntenlijst van het product.

Ja! We hebben de ‘Plain Jane’-optie gemaakt voor de echte gevoelige huid. Plain Jane bevat geen geur of kleur om mogelijke allergenen te minimaliseren. Let op, voer altijd eerst een huidtest uit aan de binnenkant van je elleboog om er zeker van te zijn dat jij geen allergische reactie krijgt.

De producten worden met de hand gemaakt en bevatten veel verse ingrediënten. Hoewel we altijd streven naar de hoogst mogelijke kwaliteit, komt het soms voor dat een product niet voldoet aan de kwaliteitseisen. Mocht je denken een product ontvangen te hebben dat niet aan de kwaliteitseisen voldoet, neem dan contact met ons op via email service@upvelvet.nl. Wij zullen samen kijken naar de geschikte oplossing.

Ja, je kunt de whipped body butter nog steeds gebruiken! Pure boters smelten bij hoge temperaturen en stollen weer bij koudere temperaturen. Ondanks dit in Nederland niet gauw voor komt, is dit natuurlijk altijd mogelijk. Dit heeft geen invloed op de werkzaamheid, alleen op de textuur van het product. Als het smelten optreedt, kun je het op een koele plek of even in de koelkast zetten tot de consistentie weer gestold is. De consistentie kan nu misschien minder luchtig zijn maar het product is nog prima te gebruiken.

Ja, we gebruiken dezelfde formules voor elk product, het enige verschil is de geur en de kleur.

De producten van Upvelvet worden stuk voor stuk handgemaakt. Hierdoor kan het voorkomen dat de kleur, geur of design per product in een lichtere mate afwijkt.

Ja! Bij Upvelvet zijn we volledig tegen dierproeven.

Upvelvet wilt graag dat je tevreden bent over onze service en de producten. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan altijd contact op met ons via service@upvelvet.nl zodat we naar een passende oplossing kunnen zoeken. Dit kan ook via het contactformulier op de website.

Upvelvet wil graag de producten voor een eerlijke prijs aanbieden. Om deze prijzen laag te houden is ervoor gekozen om de verpakkingskosten en de verzenkosten niet in de producten mee te rekenen.

De tarieven van Upvelvet voor het versturen binnen Nederland zijn: €4,95 brievenbuspakje en €6,95 pakket.

Zeker! Bestellingen kunnen in overleg worden afgehaald in Enschede. Als jij graag je bestelling wilt afhalen neem dan eerst contact met ons op voordat je de bestelling plaatst. Contact opnemen kan via whatsapp 0532340011 of per email service@upvelvet.nl.

Bestellingen hebben 1 – 4 werkdagen nodig om te worden verwerkt en zullen daarna naar jou verzonden worden.

Een bestelling geplaats in nabestelling? Wij doen ons best om het product binnen 14 dagen aan te vullen en te verzenden. Herbevoorradingsdata worden aangekondigd op ons sociaal media platform.

Controleer jouw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel beschadigd is of als jij het verkeerde artikel hebt ontvangen.

 

Jij hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Jij hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen ongeveer 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder. Als jij gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via service@upvelvet.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product al in goede orde retour ontvangen is.

 

LET OP: Wanneer u de verzegeling van onze producten hebt verbroken kunnen de producten in verband met hygiëne en een gezondheidsrisico niet worden geretourneerd. Blijkt er wat mis te zijn met het product? Neem dan uiteraard contact met ons op via service@upvelvet.nl en wij zullen dit probleem beoordelen en tot een geschikte oplossing komen.